INFOLINKA

+ 420 775 900 401

obchod@koupelnydeluxe.cz

OZNÁMENÍ

Omlouváme se ale z důvodu velkého vytížení nejsme schopni vyřídit všechny telefonní hovory. 

Opakujte volání později nebo nás kontaktujte emailem

Děkujeme za pochopení.

Dostupnost výrobků!

Vážení zákazníci,
pro dostupnost vašeho výrobku si rozklikněte ROLETOVÉ MENU žádaného rozměru na podstránce.
Dostuposť ověřte popřípadě telefonicky na čísle + 420 775 900 401.

Obchodní podmínky

Základní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") jsou vydány:

Miraa s.r.o., IČO: 54394287, DIČ: 2121667867, Svätovavrinecká 13920/10, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 831 01, Slovenská Republika zapsané u Okresního soudu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 159002/B, kontaktní údaje: email: obchod@koupelnydeluxe.cz mobil: +420 775 900 401 www.koupelnydeluxe.cz (dále jen "prodávající")

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen "kupující") prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupného www.kupelnedeluxe.cz (dále je "internetový obchod"). Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě má ​​přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.

 

Informace o zboží a cenách

Informace o zboží, včetně uvedení ceny jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty (pokud je prodávající plátcem DPH) a všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží, pokud toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou.Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek. Veškerá prezentace zboží umístěna v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.V internetovém obchodě jsou zveřejněné informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, pokud se nedohodne prodávající s kupujícím jinak.

Obrázky produktů mají pouze ilustrační charakter a mohou se lišit od skutečného produktu. Kvůli rozdílům v monitorech se barvy výrobků mohou také lišit od barev zobrazených na stránkách. Vyhrazujeme si právo kdykoliv změnit obrázky a technické parametry produktu bez předchozího upozornění.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
* Prostřednictvím svého zákaznického účtu, pokud provedl předchozí registraci v internetovém obchod
* Vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na Objednat.Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy.Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na emailovou adresu kupujícího.

V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu obdržela oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonním čísle prodávajícího nebo elektronickou zprávou na email prodávajícího, obě uvedené v těchto obchodních podmínkách.V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek.Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena doručenkou kupujícím na emailovou adresu prodávajícího

Zákaznícky účet

Kupující může objednávat zboží bez registrace.Údaje uvedené kupujícím při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

Platební podmínky a dodání zboží

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující zaplatit následujícími způsoby:

v hotovosti při zaslání zboží na dobírku;
bezhotovostně před dodáním zboží převodem na náš bankovní účet (pokyny vám budou sděleny v potvrzení objednávky).

Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvní výši. Pokud není dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklad spojený s dodáním zboží.V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná ihned při objednání zboží - závazek kupujícího zaplatit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.

V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.

V případě platbou PayPal je kupní cena splatná ihned při objednání zboží.

Prodávající požaduje při objednání většího množství zboží i objemného zboží (vany, masážní boxy, zboží na zakázku jako vany pro seniory) zálohu 70% z celkové částky. V takovém případě kupující zaplatí 30% z ceny při dodání zboží.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu pokladní doklad / fakturu.

Zboží je kupujícímu dodáno:

  • na adresu určenou kupujícím v objednávce

Zboží bude vyexpedováno do 5 pracovních dnů od obdržení platby na účet prodávajícího a bude doručeno do 14 dnů od objednání zboží pokud není určeno jinak.


    Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím.V případě, že je způsob dopravy dohodnutý na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.Pokud je prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen zaplatit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv vad toto neprodleně oznámit přepravci.V případě zjištění porušení obalu nasvědčující neoprávněnému vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

    Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad - fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu kupujícího.Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží.Odpovědnost za náhodnou ztrátu, poškození či zničení zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

    Reklamace

    Před instalací je třeba zkontrolovat zboží. Pokud zjistíte, že zboží má nějaké vady nebo je poškozeno resp. chybí určité díly potřebné k instalaci v instalaci nepokračujte resp. nezačínejte s instalací. Co nejdříve nám pošlete email na reklamace@koupelnydeluxe.cz. Reklamace se řeší pouze přes email (ne telefonicky). Je třeba podrobně rozepsat problém ak němu přiložit fotodokumentaci resp. video. Náš tým techniků pak bude s vámi problém řešit.

    POZOR za vadu se nepovažuje nesprávná instalace.

    Vždy je třeba postupovat přesně podle instalačního manuálu. Proto doporučujeme aby bylo zboží nainstalováno profesionálem (odborníkem). Všechny uvedené rozměry jsou maximálne i s profilovými / koncovými lištami.

    Instalaci musí provádět minimálně dva lidé. Pokud je problém v instalaci je třeba kontaktovat profesionála (odborníka) resp. firmu, která vám zboží nainstalovala. Jelikož zboží není instalováno námi tak neneseme odpovědnost za špatnou / nesprávnou instalaci.


    Práva z vadného plnění

    Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady.Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

    * Má zboží vlastnosti, které si strany dojídali
    * Pokud chybí ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal
    * Nebo, které kupující očekával s ohledem na povahu zboží
    * A na základě reklamy prodávajícím provedené, se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí 
    * nebo, ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá
    * Zboží odpovídá jakosti nebo provedení dohodnuté vzorku nebo předlohy
    * Pokud byla jakost nebo provedení určené podle dohodnuté vzorku nebo předlohy, je zboží v odpovídajícím množství nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

    Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit práva z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvacet čtyři měsíců od převzetí.

    Toto ustanovení se nepoužije u zboží:

    * Prodávaného za nižší cenu pro vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána
    * Na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním
    * U použitého zboží pro vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím
    * Nebo pokud to vyplývá z povahy zboží.

    V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat jde-li o vadu, kterou lze odstranit:

    * Bezplatné odstranění vady zboží
    * Výměnu zboží za nové zboží,

    Pokud jde o vadu, kterou nelze odstranit:
    * Přiměřenou slevu z kupní ceny
    * Odstoupit od smlouvy.

    Kupující má právo odstoupit od smlouvy:
    * Pokud má zboží vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla řádně užívat jako věc bez vady
    * Pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě
    * Pokud nemůže řádně zboží užívat pro větší počet vad zboží

    Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání.Spotřebitel může reklamaci uplatnit iu osoby určené prodávajícím.Pokud reklamaci spotřebitele vyřizuje osoba určená prodávajícím, tato může reklamaci vyřídit pouze předáním opraveného zboží, jinak reklamaci postoupí k vyřízení prodávajícímu.Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.  
    Pokud spotřebitel uplatní reklamaci, prodávající nebo jím pověřený zaměstnanec nebo určená osoba je povinen poučit spotřebitele o jeho právech vyplývajících z vadného plnění.

    Na základě rozhodnutí spotřebitele, které z práv vyplývajících mu z vadného plnění si uplatňuje, je Prodávající nebo jím pověřený pracovník nebo určená osoba povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamách, v odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení stavu zboží nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace včetně odstranění vady musí vybavit ihned, přičemž v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady však nesmí trvat déle než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marně uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu zboží za nové zboží.
    Za okamžik uplatnění reklamace se považuje moment, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace, a to nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

    Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, nebo pokud kupující vadu sám způsobil.V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby. Volbu způsobu reklamace a jejího vybavení, pokud je několik možností, má kupující.

    Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 499 až 510, § 596 až 600 a § 619 až 627 zákona č. 40/1964 Sb. Občanského zákoníku SR ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 250/2007 Sb., O ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

    ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

    Jak můžete od smlouvy odstoupit?

    Od kupní smlouvy můžete jako spotřebitel bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží; je-li dodávka rozdělena do několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky. 

    Pokud jste nás požádali o doručení zboží později než je naše maximální lhůta dodání a to, do 5 pracovních dnů, tak se ode dne, kdy mělo být zboží doručeno, počítá jako termín dodání a na odstoupení od smlouvy máte 14 dní od tohoto data.

    Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme zaslat na naši doručovací adresu spolu se zbožím nebo na e-mail a neprodleně poté nám zaslat zboží na naši doručovací adresu. Pro odstoupení od smlouvy lze využít Formulář na odstoupení od smlouvy.

    Jaké má odstoupení od smlouvy důsledky?


    Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a hledí se na ni, jako kdyby nebyla nikdy uzavřena. Pokud vám byl společně se zbožím poskytnut s vaším souhlasem dárek, ztrácí darovací smlouva odstoupením od smlouvy kteroukoli ze stran účinnosti. Dárek nám zašlete zpět společně s vráceným zbožím. 

    Jakým způsobem nám vrátíte zboží?


    Zboží jste povinni nám vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na adresu našeho sídla. 
    Zboží neposílejte na dobírku, nejsme povinni jej takto převzít. 
    Zboží nám musí být vráceno:
    * nepoškozené
    * neopotřebené
    * neznečištěné 
    * v původním obalu

    K vrácenému zboží přiložte:
    * kopii dodacího listu a faktury (pokud byly vystaveny) nebo jiný doklad prokazující zakoupení zboží
    * písemné vyjádření o odstoupení od smlouvy (na našem formuláři nebo jinak) a zvoleném způsobu vrácení peněz, ve kterém uvedete hlavně jakým způsobem požadujete peníze vrátit
    * Vaši kontaktní adresu, telefonický a e-mailový kontakt.

    Nepředložení některého z výše uvedených dokladů nebrání kladnému vyřízení vašeho odstoupení od smlouvy, pokud byly dodrženy zákonné podmínky.

    Kdy dostanete zpět své peníze?


    Všechny přijaté peněžní prostředky vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Berte však na vědomí, že nejsme povinni vrátit vám peníze dříve, než nám vrátíte zboží nebo prokážete, že jste nám zboží odeslali.

    Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jakým jsme je přijali (pokud nám do deseti dnů od odstoupení od smlouvy žádný jiný nesdělíte a nevzniknou vám tímto žádné další náklady), nebo způsobem, jaký budete požadovat. 

    Náklady spojené s odesláním vráceného zboží na naši adresu hradíte vy, a to i v případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou povahu poštou.

    Co když bylo vrácené zboží poškozené?

    Kupující je odpovědný za všechny ztráty nebo škody na přepravovaném  zboží zasílaném k nám. 
    Prodávající nenese žádnou odpovědnost za vracející se zboží pokud tento nebude přijat zpět do jeho skladu. 
    Pokud zjistíme, že vámi vrácené zboží je poškozené, opotřebené, znečištěné či částečně spotřebované, odpovídáte nám za toto snížení hodnoty zboží.

    Kdy od smlouvy odstoupit nelze?


    V souladu s § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit mimo jiné od následujících smluv:
    * o dodávce zboží, které bylo upraveno podle vašeho přání nebo pro vaši osobu
    * o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které jste z obalu vyňali a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

    Kdy můžeme odstoupit od kupní smlouvy my?

    Vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy v následujících případech:
    * neobdrželi jsme od vás kupní cenu v době splatnosti nebo jste zboží nepřevzali
    * zboží z objektivních příčin (především proto, že zboží se již nevyrábí, dodavatel přestal dodávat do ČR atd.) není možné za původních podmínek dodat
    * plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním.

    V případě, že nastala některá z výše uvedených skutečností, budeme vás o našem odstoupení od smlouvy neprodleně informovat. Pokud jste již zcela nebo zčásti uhradili kupní cenu, vrátíme vám přijatou částku do pěti dnů od odstoupení od smlouvy, a to bezhotovostně na účet, který nám pro tento účel sdělíte, nebo ze kterého jste provedli úhradu.

    Omezení práva na odstoupení od smlouvy
    Pokud se Prodávající a Kupující nedohodnou jinak, kupující nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:

    * Poskytnutí služby, pokud se služba začala plnit se souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy
    * Prodej zboží nebo poskytnutí služby, jejichž cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, které prodávající nemůže ovlivnit
    * Prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele nebo zboží určeného speciálně pro jednoho spotřebitele
    * Zboží, který vzhledem k jeho vlastnosti nelze vrátit
    * Zboží, které rychle podléhá zkáze
    * Prodej audiovizuálního díla, zvukového záznamu nebo zvukově obrazového záznamu uměleckého výkonu nebo multimediálního díla, které spotřebitel rozbalil
    * Prodej novin, časopisů a periodického tisku, loterie a jiné podobné hry.


    Doručování

    Strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.

    Mimosoudní řešení sporů

    Spotřebitel má právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu, pokud není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva.Spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního (mimosoudního) řešení sporu u subjektu alternativního řešení sporů, jestliže prodávající na žádost podle předchozí věty odpověděl zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů ode dne jejího odeslání. Tímto není dotčena možnost spotřebitele obrátit se na soud.
    K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, kterou je možné za uvedeným účelem kontaktovat na internetové adrese: https://www.coi.cz/
    Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://evropskyspotrebitel.cz/ lze využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy - Evropské spotřebitelské centrum je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22 / ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
    Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný obecní úřad odbor živnostenského podnikání. Česká obchodní inspekce provádí ve vymezeném rozsahu také dozor nad dodržováním zákona č. 250/2007 CFU o ochraně spotřebitele ve znění nehorších předpisů.

    Závěrečná ustanovení

    Všechny ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, strany se dohodly, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.


    Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení zákona č. 250/2007 CFU o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafiky, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, přísluší prodávajícímu.

    Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.

    Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahu třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho použití v rozporu s jeho určením.

    Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užívat programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.

    Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není veřejně přístupná. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.


    Vezměte na vědomí:

    Nezarezervujte si instalatéry předem!

    Mějte na paměti, že při událostech, které jsou mimo naši kontrolu, jako jsou extrémní povětrnostní podmínky, poškozený nebo ztracený zboží během přepravy, může dojít ke zpoždění dodávky.

    Nezapomínejte na to, že pokud čerpáte roční dovolenou z práce nebo zabezpečujete služby profesionálního montéra, nebudeme proplácet faktury za instalatéry, váš čas ani žádné jiné náklady, které vzniknou v důsledku prodlení nebo stavu dodávky.

    Proto důrazně doporučujeme objednat si instalatéra po tom, co jste dostali své zboží v dobrém stavu.

    Neodpovídáme za žádné škody způsobené po instalaci produktu.Ujistěte se, že jste na instalaci svého zboží použili kvalifikovaného řemeslníka / montéra / instalatéra (v některých případech je třeba montáž provádět 2 osobami), který postupoval podle přibaleného instalačního manuálu, jinak záruka na zboží zaniká!

    Změny a Chyby vyhrazeny.
    Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 20.6.2022.

    Retro koupelny, které vás osln

    Pokud vás fascinuje retro design a peníze potřebujete investovat na nákup samostatně stojící vany či jiných potřebných..

    Luxusní koupelny pro mladé

    Konečně se vám podařilo předělat své bydlení a potřebujete dokončit koupelnu. Poradíme pár nápadů, jak na to.

    Stylové japonské koupelny

    Japonci ekologický národ a při tvorbě koupelen myslí na životní prostředí. Jedním z nich je využití odtečené vody z umyvadla, kterou zrecyklují...

    LED zrcadla v koupelně

    LED zrcadlo se nijak neliší od běžného zrcadla, které jste umístili do své koupelny, kromě toho, že první je vybaveno LED světly.